Mat!

Hejsan hoppsan! Jaa haha det fick bli jag att koka ris och koka upp kvällsmaten sen igår kväll med det gick sodär bra xD nej alvarligt gick det bra......tror jag xD. Somsakt ska jag till Maja imårgon :D ska bli kul:D haha har tittat på tv nyss och ska sova sen....i min egna säng för igår skulle ju mormor och morfar sova i mitt rum eftersom det är stört och så fick jag sova i biblioteket då ;( nää det var helt ok men ändå skiiitttt läskigt xD xD konstigt va att tycka det är läskigt att soova på nedervåningen i sitt egna hus xD xD men men sån är jag xD jaja ses imårgon och det (KANSKE) kommer bilder från när jag var hos Maja ;) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu