Öppet hus!

Tjabba tjena! Har tyvär inte skrivigt på några dar för jag har hatt annat för mig ;) jepp idag har vi hatt öppethus på min skola och vår klass skulle redovisa om Storbritanien :D Såååå jag och Maja redovisade om Skottland och det gick NOOOOG bra xD hmm och i helgen ska jag, mamma och Cornelia städa iårdning på förådet =\......och man kan säga att det är "(PROPP FULLT)" där inne =\ men men det ska nog gå bra =] hörs imogon ;) hejdå!
gammal bid jag har tagit ;)
....................................................................................................
också en gammal bild =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu