Polen!

Hej hej! jag har inte skrivigt på ett tag för jag har varit i POLEN!!! :D haha man kan säga att vi kom på fel datum för det PISS rängnade och haglade och var skkkkkiiiiiiiiitttttt kallt men men inatt sov vi ju på en båt påväg hem och det blåste så mycket så vågorna slog mot båten så hela båten gungade så mycket så man knappt kunde stå xD haha men men vi har köpt Converse jag och Cornelia och Cornelia köpte vita och mina var typ vin röda men jag skule igentligen köpa Besch gråa ör Maja har sånna och vi ville att vi skulle ha lika men det fanns inte och sedan köpte jag en tröja och ett armband med och ni kommer få se bilder sen här under ;) När vi satt och väntade på att vi skulle komma på båten var det ett gäng som var AS fulla så det var en gubbe som bara trillade varje gåg han stod på benen så när vi skulle gå på båten blev han skjutsad på en vagn xD xD hahahahahahah aaa det är sant xD men men ses ;) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu