Skolan!

Tjaoouu! Jepp skola idag IGEN xD men det går bra ändå ;) på historia lektionen fick vi ett papper där man skulle rita upp en tidslinje när man föddes och frammot. Och sedan skulle man skriva i alla roliga/tråkiga hendelser man har uppleft ;) ajja jallafall fick vi hem det och så skulle man fortsätta fylla i den :P Skolan slutade kl 1 som tur var xD men men kanske skriver mer ikväll innan jag går och lägger mig i mamma och pappas säg och sovet ;).....haha ni kanske undrar varför jag ligger där inne så är det för att pappa är ändå inte hemma så jag snor hans plats ett tag eller snarare tills på fredag xD ;) hejdå!

Kommentarer
Postat av: anonym

KOLLA STAVNINGEN!

2012-04-24 @ 19:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu