Tränings match!

Hey! Jepp har tyvär inte skrivigt för igår kväll hade vi gäster och kl blev mycket....halv tolv ;) haha jepp och idag hade vi tränings match asså så dom poengen vi fick går inte med i serien ;) men jag gjorde ett mål av två :D hehe s ådet var kul kan man säga....men en av tjejerna i det andra laget fällde mig så jag blev skkkiiiitttt jordig och fick ont i handleden ;) och en i mitt lag fick ont i axlen så tyckte synd om henne ;) men vi förlorade tyvär med 4-2 :( men men vi vann över dom förra gången när det var en redig match ;) :D  ajja ;) ;) hejdå!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hehe, vi är kvitt ;) Ert lag vann en gång. Och vi hämnades! >:D<3

2012-04-15 @ 22:19:42
URL: http://ssalblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu