Design/lösenord!

Hello! Igår skrev jag inte så mycket för jag försökte byta design här på bloggen ;) och tillslut gick det haha ska bara byta header men orkar inte göra det nu ;) och innan igår och idag hade jag satt på lsenord på blogen fö den var inte klar då ;) fick en komentar till sen som det stod: tack för svaret :) , är det din egna kamera ? skriv ett inlägg om det med ? ;). Såå haha det ska jag göra ;) och ja eller typ för igentligen är det pappas kamera men jag och Cornelia andvänder den typ hela tiden så man kan säga att jag och Cornelia delar på kameran ;) haha ;) så nu fick ni veta det också haha gud vad jag är flexibel xD (NOOOT) haha hörs sen ;) hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeej! älskar din blogg den är så himla bra och jätte snygg ;) så fortsätt med den! ;) hahaha hejdå!

älskar din blogg!

2012-02-10 @ 17:43:52
Postat av: Anonym

Vad fin din blogg är nu ;)

2012-02-10 @ 17:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu