Franks dop!

Hey! Nu har jag och familjen tittat på (Så ska det låta) och (Kontoret)  :) Skkkkkiiiiiiittttttt imorgon är det skola ;P men jag längtar efter att få se Maja, jag har SAKNAT HENNE <333333 men imorgon ska jag träffa henne :D Jag ska också visa er några bilder på Franks dop ;) men hörs sen hejdå!
Jeey jag och Alfred häller upp dop vattnet :)
hehe <3333
Franks tårta :D
haha xD xD man får vell bjuda på sig lite xD
en bild jag har tagit ;)
haha jag och Elsa rockar xD
haha failig bild men men xD
världens sötaste <33
Cornelia som har tagit bilden ;) hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu