Grattis, Grattis, Grattis Cornelia!

Hey! Ja idag är det Cornelias födelsedag! så (GRATTIS) till dig SISSI<333 älskar dig Cornelia! jag köpte en present till henne idag som jag tror hon blev glad för......hoppas jag......haha! Ikväll kommer Farmor, Farfar, Anton=farbror och Mette= Antons tjej ;) hehe det ska bli kul. Men men önskar dig ett stort Grattis Cornelia <33333 hejdå!
haha en sömnig Cornelia xD <3
haha en sömnig Cornelia xD <3
presenten jag gav till cornelia ;) kortet till Cornelia ;) <3
presenten jag gav till Cornelia ;) presenten jag gav till cornelia ;) presenten jag gav till cornelia ;)
kortet till Cornelia ;) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu