Hemma/Kortfattad vecka!

Hello! Äntligen är jag hemma från att sitta i bilen i ((((((((((((((((6))))))))))))))))) timmar ;P haha det var skkiittt jobbigt ;) men jag, mamma och Cornelia åt på mc donalds och då åt jag en hamburgare så nånting var ju bra ;) Idag sa vi ju hejdå till alla människor hos mormor och morfar och Alfred var INTE glad över att vi skulle åka men men han var glad jallafall för han tycker det är så KUL att bråtta ner mig så så ledsen var han nog inte ;) :D
Kortfattat om veckan!
Tisdag-Vi kom upp till mormor och morfar och bara slappade hela dan ;)
Onsdag- Var på stan men mamma, Cornelia och Josse, bakade när vi kom hem och tittade på bio med josse och mankan på "En tid i Pucket" eller vad den nu heter ;)
Torsdag- Åkte skidor i Säfsen och passade Alfred ;)
Fredag- Var på Franks dop ;)
Lördag- Badade i badhuset och i mormor och morfars badtunna utomhus ;)
Söndag-  Åkte hem från Västerås ;)
ja och så har min vecka sett ut ;) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu