Lamm!

Hejsan! Jag har inte kunnat skrivigt för att vi hade gäster ;). men men jag skriver nu iallafall......jag vet inte riktigt vad jag ska göra men Cornelia har bakat myffins ;) Och föresten så.....Imorse när pappa o hundarna gick ut hörde han ett får som lät kontigt så han gick in till mamma så hon skulle titta vad det var och då var det Ida=mitt får som lammade men lammet satt fast så mamma fick dra ut det xD men nu mår både Ida och lammet bra eller snarare Tayson ;)...han heter det för mamma döpte han till det ;) hehe  så nu har jag ((((2)))) egna får eller lamm haha bra att veta ;).....(NOOOT) ;) xD haha hejdå!
Tayson ;) <3 <3 <3
Cornelias myffins ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu