Spotify!

Hello! Nu har jag försökt att få spotify att fungera men det gick typ inte så jag fick mammas spotify men men det är ju likadant så det gör inget hehe ;) men nu lyssnar jag på Laleh med "Some Die Young" den är (SKIT BRA" ;) hihi. Ikväll vet jag inte vad jag sk agöra men jag kommer nog på något men imon åker jag, mamma och Cornelia till mormor o morfar som är 50 mil bort så sex timmar i en bil är sådär lagom kul xD haha men men sk abli kul att träff aalla kusiner igen och vara på (DOP) ;) sk abli kul. När Alfred=  min kusin döptes så fick Cornelia hälla upp vattnet han skulle bada i och jag fick tårka honom haha det var skit pinsamt xD hejdå! Lyssna på denna den äger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu