Svar på frågorna!

Hey! Nu ska jag svara på alla frågorna ni har frågar så lyssna nu! xD ;)

vilken är din favvo färg?
Jag gillar grön och vit ;)


är du tillsammans med någon nu?
Haha nej det är jag inte ;)

vad har du för mobil?
Jag har en xperia x8 i svart ;)


vad är din favorit mat?
Köttfärspaj eller kebab pizza ;)

är du singel?
Haha ja det är jag ;)


hur ofta plattar du håret?
Hmm nästan varje dag eller a typ nästan varje dag ;)


vilken är din favorit plats?
I fönstret i mitt rum ;)


vilka sidor är du oftast inne på?
Jag är inne på blogg.se, bdb, hotmail, google och http://corneliawallden.blogg.se/


hur länge har du bloggar?
Typ 1 år eller jag vet inte ;)

apa/orm?
Klart apa ;)

vilken är din bästa vän?
Maja Nillson såklart ;)


vilken är din dröm?
Att kunna flyga eller att vara osynlig och vara var jag vill utan att någon ser mig ;)


din famil?
Cornelia och mamma o pappa ;)


ditt längsta förhållande?
6 månader ;)


din favvo låt?
James Morrison med I Won't Let You Go ;)


favorit mat?
Kebab pizza eller köttfärspaj ;)

är du kär?
Haha nej det är jag inte ;)

finns det någon du kan lita på till 100%?
Aa Maja Nilsson helt klart ;)

7upp/fanta?
Fanta

hund/katt?
Både och haha ;)

data/tv?
Data ;)

mobil/tv?
Tv ;)

ringa/sms:a?
vet faktiskt ite ;)

tjejer/killar?
Tjejer helt klart;)

film/tv?
Film ;)

plattat hår/ lockigt hår?
Vet inte men mest plattat tror jag ;)


Idol/Melodifestivalen?
Idol tror jag ;)

spelar du någon sport?
Aa fotboll ;)

är det någon du hatar?
Haha nej bara vissa jag tycker mindre om ;)

hur många bloggar följer du?
Hmm 9 tror jag ;)
Gillar du att plocka svamp?
haha vet inte ;)

En bra & en dålig egenskap med dig själv?
Hmm jag är mig själv och det dåliga vet jag inte ;)

Något du älskar hos dig själv utseéndemässigt?
Haha vet inte det häller ;)

Vad är du beroende av?
Kompisar ;)

Om du var på en öde ö, vilka tre saker skulle du vilja ta med dig då?
Ähh mat, Maja Nilsson och en båt ;)

Vill du träffas någon gång?
Vet inte äns vem du är xD ;)

Vad har du för dator?
En gammal Hp ;)

Favoritgrej? Förutom kameran & mobilen
.
Datan och Maja ;)

Favoritsmycke?
Mitt kompishalsband eller ett armband ;)

Favoritklädesplagg?
Vet inte ;)

Brukar du läsa tidningen på morgonen?
Haha neeeeej ;)

Gillar du kräftor?
Jepp ;)

Hur många lektioner har du varje vecka?
Skitt vet inte ;)

Gillar du att klippa saker?
Haha vad är det för fråga? ;)

Brukar du dricka mjölk?
Äh aa xD ;)

Favoritsnacks?
sura nappar ;)

Favoritämne i skolan?
So ;)

Vem står dig närmast?
Cornelia och Maja ;)

Det pinsammaste du någonsin gjort?
Vet inte ;)

Favoritspel på mobilen?
Har typ inga ;)

Drömresa?
Frankrike och USA  ;)

Kan vi få se bilder på ditt rum?
Aa jag kan lägga upp en bild sen på bloggen ;)

Favoritkaka?
Min och Majas (snabb havrekaka) ;)

Hur ser dina gardiner ut?
Dom är gröna med gröna blommor på ;)

Skulle du rekommendera din kamera till någon som ska köpa en?
Aa tror det ;)

Favoritmotiv?
Vatten droppar ;)

Hur många syskon har du?
Ett ;)

Vilka bloggar läser du?
Hmm vet inte men många ;)

Om du fick en önskan (önska fler önskningar ej tillåtet), vad skulle du då önska?
Att jag kan flyga ;)

Haha nu är det inte mer frågor och tack för alla frågorna ni har frågat ;) :D hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu