3 hundar!

Hi! Nu imorse nä jag åt frukost med pappas T-shurt på mig kom Anton=farbror och lämnade Atila=hund till oss för att Anton skulle till Danmark på kalas ;) så nu har vi 3 hundar att hålla reda på ;) men nyss var jag och mamma ute med alla tre hundarna och gick en "JÄÄÄÄÄTTTTTTTTEEEEE" lång runda men men det var kul så nu fryser jag om näsan xD Igår kväll duschade jag så nu har jag en fläta i håret som jag snart ska ta väck och då kommer mitt hår vara (Jätte) låckigt xD..........haha bra att veta xD..........(NOOOT) hihi men jag skriver mer lite senare ;) hejdå!
tre sömniga hundar! ;)

Kommentarer
Postat av: corre

såå söta !<3

2012-01-28 @ 16:55:21
Postat av: corre

såå söta !<3

2012-01-28 @ 16:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu