Älmhult!

Hello! Nu har jag varit hemma ca 1 timme sen vi var i Älmhult och handlade och fixa en massa grejer ;) Ikväll ska vi äta pastakarbonada ;) det är "jäääääätttttteeeee" (GOTT) ;) ;) När vi handlade så pantade jag och Cornelia flaskor och ölburkar så vi fick ungifär 5 hundratillsamman men ca 2 hundra kr var ;) ;) Idag var jag i skolan och det var skit (KUL) jag och BÄSTA MAJA <33 hade typ "skrattatack" idag ex när vi gick på dass när vi skulle till maten gick vi in i varsin toa och låste dörrarna men den toaletten jag var inne på hade någon glömmt spola xD xD så jag sprang ut därifrån och väntade på Maja men då kom Millan=städerskan och höll för dörren för Maja så hon kom inte ut så där stod jag och försökte få väck Millan från dörren o Maja var inlåst på dass xD xD xD fast allt var ju på skojj xD hahahahaha hihi hehe :) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu