Älmhult!

Hey! Nu har jag, mamma och Cornelia varit i Älmhult och handlat lite och fixat lite saker ;)
och kl 7 ska mamma ha typ ett möte "HÄR" hemma ;P men jag ska försöka hålla mig undan från alla personer ;P hehe Idag i skolan gjorde vi inte så mycket. Imorse kom (MILLAN) = städerskan och tröstade oss för att vi inte kom med i Vi i femman ;) Hon är aaasss "COOL" hihi men hon är jallafall snäll ;) hehe Ska snart äta wock..... eller jag vet inte hur det stavas men jallafall.....hehe.... ;) men jag kanske skriver (lite) mer ikväll ;) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu