Apelsiner!

Hi! Nu har Cornlia kommit hem och vi apelsiner tillsammans hehe aa waw verkligen bra att veta xD (NOOOT) xD
hmmmm vet inte riktig vad jag ska skriva ????? xD men jallafall jag ska verklign till skolan imån.......det har "JAG" bestämt xD och kanske därför jag inte får åka till skolan imån xD joo jag ska någ ordna att jag får det ;) hihi :)
"MOHAHAHA" xD Har jag bara tittat på film och gjort (INGENTING) ;P men det har ändå varit kul att vara med mamma hela dagen ;) hehe ni kanske tycker att det är konstigt men det var det faktiskt ;) ;) ;) men jag skriver mer ikväll "tror" jag xD hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu