Bullar/bröd!

Hello! "FÖRLÅT" för att jag inte har skrivigt på (JJÄÄÄÄTTTTEEEEE) länge men igår kväll så blev det jätte sent för vi hade ju gäster så jag gick  och la mig sent och nu idag har vi packat upp "20" st svarta sopsäckar fulla av bröd och bullar och allt man kan äta på ett caffé asså det var gamalt bröd och sånt så man kan inte äta det men allt det ska vi ge till "vildsvinen" så vi har kört ut allt det i skogen hela dagen och nu ikväll så åkte jag och Cornelia skridskor på dammen........det var skit kul ;) ;) haha men men jag (TROR) iallafall att jag kommer skirva ikväll ;) hehe men det kommer jag nog att göra ;) och kl 5 ska jag och Cornelia på fotbollsträning ;) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu