Cornelia!

Helloouu! Nu har jag varit ute och åkt skridskor på dammen "IGEN" ! hahah men Cornelia var med också så det blev skit kul!
Cornelia
Du är världens coolaste, sötaste, underbaraste, mest älskvärda syster jag har
och jag kan rabbla upp fler underbara saker med dig
och fast jag kan vara sur på dig
älskar jag dig mer av (något) annat. Jag kommer alltid hjälpa dig om det är något ;)
Jag älskar dig!
I Love you!
Maite zaitut!
Jeg elsker dig!
Ma armastan sind!
Mahal kita!
Rakastan sinua!
Je t'aime!
Quérote!
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
love you sister <333333

C
ornelia
Du är världens coolaste, sötaste, underbaraste, mest älskvärda syster jag har och fast jag kan vara sur på dig älskar jag dig mer av (något) annat. Jag kommer alltid hjälpa dig om det är något ;)
I Love you

Kommentarer
Postat av: cornelia

ÄLSKA DIG MED EVELINA !!!

guuud va du är gullig<3333

2012-01-31 @ 21:50:34
URL: http://corneliawallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu