Den 5/1!

Hejsan! i torsdag åkte vi ca kl 1 eller 2 till mormor och morfar. När vi hade kommit enbit satte jag och Cornelia på en Ensam hemma film haha den var skit bra sedan somnade jag xD. När jag vaknade tittade Cornelia Twilihgt så jag hoppade in i filmen och tittade klart på den haha. När vi kom fram hade jag och Cornelia sommnat den sista biten. Och sedan åt vi tacos IGEN hahaha men men xD. Nu sitter jag och tittar på någon deckare..... jag vet inte riktigt vad det är haha xD men nu ska jag inte göra något annat tror jag ;) Och imorgon bitti träffar vi Mankan och Josse och kanske Peter och Tina tror jag haha och då ska vi fira jul en gång till här uppe. När jag klippte mig i torsag så klippte jag bara topparna jag ville inte klippa så mycket;) hejdå!
Hejsan! i torsdag åkte vi ca kl 1 eller 2 till mormor och morfar. När vi hade kommit enbit satte jag och Cornelia på en Ensam hemma film haha den var skit bra sedan somnade jag xD. När jag vaknade tittade Cornelia Twilihgt så jag hoppade in i filmen och tittade klart på den haha. När vi kom fram hade jag och Cornelia sommnat den sista biten. Och sedan åt vi tacos IGEN hahaha men men xD. Nu sitter jag och tittar på någon deckare..... jag vet inte riktigt vad det är haha xD men nu ska jag inte göra något annat tror jag ;) Och imorgon bitti träffar vi Mankan och Josse och kanske Peter och Tina tror jag haha och då ska vi fira jul en gång till här uppe. När jag klippte mig i torsag så klippte jag bara topparna jag ville inte klippa så mycket;) shitt vad långt inlägg hehe xD hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu