Den 6/1!

Hey! I fredags hade vi typ en "mini" jul haha då fick jag en
svartvitsjal,
armband,
filt och ett
pressentkort på Lindex.... sen fick jag och Cornelia två paket tillsammans och det var ett stativ till både kameran och filmkameran och en väska till filmkmeran ;) inte så mycket men jag har ju fått paket innan ;) vi åt sedan julbord IGEN haha men det var ingen slacks "matro" det var 3 småbarn som skrek husteriskt haha men det gick väl ändå. Nu sitter jag och tittar på (Bamse) men Alfred för han ska sova snart haha men jag har ändå inget annat att göra så detta funkar väl. ;) men hejdå!
Hey! I fredags hade vi typ en "mini" jul haha då fick jag en
svartvitsjal,
armband,
filt och ett
pressentkort på Lindex....för 300 kr ;) sen fick jag och Cornelia två paket tillsammans och det var ett stativ till både kameran och filmkameran och en väska till filmkmeran ;) inte så mycket men jag har ju fått paket innan ;) vi åt sedan julbord IGEN haha men det var ingen slacks "matro" det var 3 småbarn som skrek husteriskt haha men det gick väl ändå. Nu sitter jag och tittar på (Bamse) men Alfred för han ska sova snart haha men jag har ändå inget annat att göra så detta funkar väl. ;) men hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu