Förkyld!

Hey! Förlåt att jag inte har skrivit men vi åt mat utomhus i skogen idag och när jag kom hem duchade jag och nu siter jag i min one-pease ;) hihi ;) Ja rubriken stämmer jag är förkyld.........har ont i halsen och är täppt i näsan ;P
Igår var jag och Cornelia och fotade ju och då har jag gjort ett colage på picasa men jag vet inte om jag ska ha den som header?? hehe ni vet ju inte hur den ser ut...men ni kanske tycker att jag ska byta header nu så länge till den jag gjorde igår??? jag ska skriva ikväll med så ni vet så....hejdå!
xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu