Första skoldagen!

Helloouu! Nu har jag nyss kommit hem och ätit flingor o mjölk mmmmh haha..... Idag var det första skoldagen och vi hade Tommy som lärare och vi träffade också vår blivande lärare som vi ska ha nästa vecka Ellekari aaaa jag vet ett jätte konstigt namn menmen haha.Nu sitter jag med min fillt och lyssnar på Rihanna ;) aaa ag fryser jäääätte mycket haha men jag blir nog snart varm ;). Idag bytte vi plattser iskolan så (nu) sitter jag emmelan Alva och Albin ;P haha aa men det går väl bra........ "tror" jag hihi ;P men jag kommer skriva mer Ikväll ;) hejdå
Helloouu! Nu har jag nyss kommit hem och ätit flingor o mjölk mmmmh haha..... Idag var det första skoldagen och vi hade Tommy som lärare och vi träffade också vår blivande lärare som vi ska ha nästa vecka Ellekari aaaa jag vet ett jätte konstigt namn menmen haha.Nu sitter jag med min fillt och lyssnar på Rihanna ;) aaa ag fryser jäääätte mycket haha men jag blir nog snart varm ;). Idag bytte vi plattser iskolan så (nu) sitter jag emmelan Alva och Albin ;P haha aa men det går väl bra........ "tror" jag hihi ;P men jag kommer skriva mer Ikväll ;) hejdå!

Kommentarer
Postat av: cornelia

Ässaaaaaaar dig eve<333

2012-01-10 @ 18:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu