Fotbollsträning!

Hey! Nu har jag varit på fotbollsträning och träffade Bästa Maja <33 där och vi skrattade typ hela tiden xD hihi men har också ätit flingor och mjölk till kvällsmat ;) mmmmmmmh xD duschade "också" för en liten stund sen ;) Imorgon är det skola och sen på tisdag är det ju studiedag på skolan så då ska jag, mamma och Cornelia till Växjö eller Ljungby och göra nya pass ;) hehe ;) men men nu ska jag inte babbla så mycket hahahahaha babbel babbel babbel xD xD xD xD xD hejdå!
En (JÄÄTTEE) gammal bild på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu