Hemma!

Hej! jag har bärettat var jag har gjort nu i hälgen för jag kunde inte skriva i bloggen hos mormor o morfar;) Idag vaknade jag av att två åriga Alfred kom in i varagsrummet där jag och Cornelia låg och sov..... han körde med en liten traktor dit och sedan ville han gå upp på övervåningen för han trodde väl att jag och Cornelia var där, han hade inte sätt oss xD och sedan när han såg oss gick han framm till mig och försökte trycka in sin napp i min mun haha usch! xD men sedan åt vi frukost och sedan gick jag och Cornelia tillbaka till mormor o morfar. Sen åkte vi till våra kusiner Olga o Tekla och åt lunch där och jag och Cornelia spelade kort med dom..... något om att man skulle ljuga och bli av med alla sina kort haha men det är inte så lätt att förklara hur vi gjorde haha xD men "sen".... mycke (sen) haha.....men sen åkte vi hem, jag och mamma hemtade också hundarna som hade varit hos Anton ;) hejdå!Alfred detta åretb;)Kian för ca ett år sen;)
Kian detta året ;)Frank detta året ;)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

så söta :*)<3

2012-01-09 @ 09:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu