Kl: 02.45!

Hej! förlåt att jag inte skrev igår kväll ;) jag var så j*kla trött men ändå hade jag inte somnat förns kl: 02.45 =\ så man kan väl säga att jag har varit lite (sosig) idag haha xD Idag kom Karina från Radio Kronoberg till skolan och intervjuvade några från klassen. Bara för att vi kom men i Vi i femman så på "tisdag" nästa vecka åker vi till Växjö och är men i radio ;);););).........MEN vi är ju en klass nu med fyrorna ;P och då är dom tvungna att också följa med på det som VI är med på AAAAAHHHHH jag kan nog säga att våran klass är as sura haha men jag fattar bara inte varför det är ju VI som är femmor och inte DOM!!!!! xD Idag efter skolan hämtade mamma mig och vi åkte in på IKEA och köpte några lampor.....haha......och vi handlade lite äpplen och drickjoggy på Willy:s ;) haha menmen xD
okej IDAG tror jag faktist att jag skriver ikväll hah men vi får se ;) ska äta Tacogryta jag har aaaallllllldddddrrrrriiiiiigggg ätitt det innan haha men vet någon vad det är så kan ni KOMENTERA haha ;)
hejdå!

Kommentarer
Postat av: cornelia

stackars dig siissi!!<333

men hoppas du kan somna ikväll!<3

älskar dig sysster!

2012-01-11 @ 20:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu