Kodmallar!

Hejsan hoppsan! Nu har jag fixat bloggen lite med att ändra header och lite sånt ;) Jag åt mat för ca 30 minuter sedan. Och vi åt fisksoppa ;) Jag har varit ute med hunden oh tänkte ge fåren en ny saltsten men vi hade ingen kvar så det blev inte mer med det och nu sitter jag här i min säg och gör INGENTING!!!! haha nej men jag kommer väl på något snart. Jaaa Cornelia åkte iväg till en kompis och pappa är i skogen så det är bara jag, mamma och hundarna kvar hemma ;) sen tror jag att jag ska läsa lite ur en bok jag fick av mamma o pappa i julklapp och den heter RUM 213 hehe men den är faktiskt skit bra!!! hehe hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu