Söndag!

Hej! (FFFFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNN)..................får inte åka till skolan imån ;P :( :( :( :( liksom "varför"? jag har det ju så jäkla tråkigt här HEMMA!! skit! Nu ikväll ska vi äta gröt.......JIPPI, mmmmmh! jag älskar den gröten vi ska äta ;) så man kan väl säga att jag är kär i den gröten ;) xD hihi! men jag ska försöka att få mig frisk! ;) Nu ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra men nu så lyssnar jag på music på spotify ;) hehe.
Hade typ feber för ca en kvart sedan så jag var tvungen att ta "Alvedon" ;P JAg var inte häller på fotbollsträningen nu ikväll vid 5 :( :( jag fick inte åka dit när jag var förkyld :( Och sen skulle jag ha varit med BÄSTA MAJA<3333....
nu idag meeeeeeeeeeen såklart fick jag inte det fööööör.....aa ni kan gissa varför ;) hehe så nu är jag så där lagom GLAD (NOOOOT) ;) ville så hhhhiiiimmmmllllaaaa GÄRNA vara med henne IDAG :( :(. Okej hejdå!¨
mig och Maja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu