problem!

Hej! ja rubriken stämmer jag kom inte inte på min blogg det var något problem med lösenordet eller något haha.
Nu ikväll tittade jag och familjen på kronjuvelerna, den var bra fasst lite konstig xD
nu är jag inne på Skype och chattar med Cornelia..... haha kan låta lite konstigt för vi är ju i samma hus men nu på kvällarna gör vi det när vi har gått och lagt oss. På torsdag ska jag klippa mig i Osby :) och efter det ska vi åka till mormor och morfar....det tar typ & timmar dit men det ska bli kul att träffa alla där uppe. :) Vi ska typ ha en mini jul där för dom har vi ju inte ju inte gätt deras julklappar än haha men men de ska bli kul. Haha guuuud vad jag babblar haha God Natt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu