Träslöjden!

Hello! Kom nyss hem från skolan och jag har varit med om en läskig och rolig grej!!! hör här:
I min skola finns det en lärare som är skit elak och sträng! aa så var jag och Maja i träslöjden och gjorde klart vår maskot som vi ska ha till VI I FEMMAN imån och då kom Felle in och ville vara kvar med oss och titta vad vi gör, fast hon inte fick. Och sedan gick jag och Maja in i ett litet rum typ i träslöjden för att blåsa med en hårfön till att torka det vi nyss hade målat  ;) men då kom den dära läraren in i träslöjden till oss så Felle fick snabbt krypa under bänken och jömma sig där för läraren! Men läraren såg ju INTE henne så när jag och Maja var klara med det vi hade gjort var ju läraren kvar och hon skulle ju låsa salen när vi gick så Felle var ju kvar i träslöjden och läraren låste ju och gick där ifrån med mig o Maja in i klassrummet men efter en stund så kom Felle in i klassrummet innan läcktionen hade börjat så ingen märkte ju att hon var borta men Felle hade kommit ut ur träslöjden för hon kunde ju komma ut innifrån salen för det fanns ju ett lås där inne också ;) men så hon kom ju ut som tur var
xD xD xD xD xD xD xD xD
SSSKKKIIITTT vad läskit det var för om läraren hade uppmärkt Felle hade vi fått aaaaaaaaaaaaasssssssssssssssss
(MYCKET) skäll!!!!!! hahahaha hejdå men jag skriver mer ikväll ;) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu