Bröllops Fotografen!

Tjabba! Sorry men skrev inte igår för att jag tittade på Bröllops Fotografen! ;) och den var väll bra tycker jag :D. Igår avmaskade vi ju fåren jag mamma och Rebecka= mammas kompis och när det var ett får kvar fick jag hålla i nätet så den inte skulle smita men fåret typ bara stormade igenom nätet å jag fick släppa det men fåret fastnade i nätet med huvudet så det gick bra ändå kan man säga för då var den still jallafall xD xD men men idag kommer nog Rebecka och Victoria hit och ska fika :) ska bli kul :D hörs hejdå!
Victoria <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu