Farmor och farfar/match!

Tjaauu! Har inte hunit skriva något för jag var hos mina farmor och farfar och sov där inatt och det var JÄTTE kul :D haha jepp...... Spelade en tränings match idag.., asså sån match som inte kommer i seiren haha lite svårt att fatta xD ajja xD efter matchen så åt laget på Mcdonalts och jag åt chicken mcnuggets, fanta exåtik och såklart pommes till det det var skiiit kul för Maja, Hanna och jag satt vid ett eget bord och hade almänt kul och så åt vi pommes utan att röra pmmesen med händerna xD xD xD xD xD xD xD haaha aa så vi är fett BÄST ♥ <3 ♥ <3 ♥ <3 ♥ <3 ♥ <3 ♥ <3 ♥ <3 ♥ <3 ♥ <3 ♥ <3 ♥ <3 ♥ <3
hehe ni ska också få se bilder jag tog idag ;) så titta nedanför inlägget ;) hörs ikväll tror jag ;) hejdå!


jag lägger upp fler bilder imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu