Hemkunskap!

Hej! Idag var det hemkunskap och jag, Maja och Felicia var i grupp för att baka pizza och den blev SYVERÄN!!!!! vi älskade pizzan den var jätte god ;) ;) Idag så visade Simon mig och Maja en lapp där det stod: MAJA FIS, EVELINA PRUTT OCH SIMON (BAJS) och sen så skulle jag fråga Maja om hon skulle städa bänken eller läsa bänkbok men istället sa jag: Maja ska du (BAJSA) hahahahahhahaahhahahahahhahahahahahahahahahahahah fatta bara för Simon hade visat oss den lappen fick jag in det ordet i den meningen så jag och Maja skrattade typ ihjäl oss xD xD xD xD
haha aa det var min dag det ;) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu