Själv!

Hejsan! Nu sitter jag här själv hemma!......eller a hundarna är ju också här förstås :D gosade med Wille innan men sen kom Molltas och la sig på oss så det gick "SÅDÄR" bra xD xD haha men men imorse var jag ute och gosade med Tayson och Berit, plockade upp ris mamma hade röjt ner och sen åt vi mat och det fick bli spaggeti och köttfärsår och en knäckemacka med sjinka på.....mmmmmmmh!!! hehe jepp fixat på bloggen lite också :D :D hörs sen ;) hejdå!
gammal bild jag har tagit :D
också en gammal bild jag har tagit :D

Kommentarer
Postat av: Elin

hej! ggguuud vad fin blogg och du är superbra på att fota tycker jag;)

2012-03-18 @ 12:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu