Sofias änglar!

Tjena! Har inte kunnat skriva för jag var hos Tayson i en och en halv timma och sen var jag hon grannarna och då ringde Josse= morbrors tjej och sa att när hon hade sagt såhär till Alfred=två årig kusin, Jossen barn:
Josse- Alfred jag älskar dig, älskar du mig?
Alfred- Nej jag älskar Evelina
haha aaa han är såååååå SÖT och sen fick jag prata med honom i telefon och då sa han att jag skulle komma dit "nu" och jag bara aaaawwwwweeeee <33 gullis!!! haha lite KÄRLEK i detta inlägget men men haha xD ses/hörs ;) hejdå!
sötjöten <33
gellet <3
gulle plutt
sötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu