Orkat!

Hej! Sorry att jag inte har skrivit på ett tag men jag har varken hunnit ellet orkat =\ ajja nu ska jag börja skria igen ;] så titta in på bloggen igen och här under kommer jag lägga upp några bilder jag tog i hälgen ;) Igår hade vi ju fotbollsträning och då var det två nya tjejer som började i vårt lag :)
och idag var det ju skola IGEN haha och det var helt "ok".....haha aa troooooor det jalla fall xD efter skolan brukar mamma alltid hämta mig på onsdagar och då kör vi in till älmhut men hon blev försenad SKKKKKIIIITTT länge eler aa kanske inte så länge men ändå så jag låg och läste en bok på hinderanan och bara slappa xD men men man ska få sin egna tid xD innan vi skulle köra hem köpte jag, mamma och Cornelia en varsin glass :D mmmmh :] När vi kom hem gjorde jag min historia läxa och sedan hjälpte jag mamma och pappa i trädgården ;) men men ska sova nu så hörs ;) hejdå!
Franks fot=7 månaders stor kusin ;) <33hehe jag xD
hehe jag xD
hehe jag xD

Kommentarer
Postat av: Emma

snaygg blogg<33333

2012-05-03 @ 17:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu